Äntligen frisk!!!

Åhh känns så himla skönt!
Är på så himla bra humör just nu :D

Allt som knan gå fel har gått fel den här kvällen men har bara försökt att skratta åt det. Tex så skulle jag göra milkshake i mixern men glömde sätta på locket så kom glass, mjölk och choklad överallt! OCh det första jag gör är att börja skratta och typ lägga mig på golvet för jag skratta så mkt XD
Min pappa kom in och bara vafan håller du på med unge! Men efter ett tag så såg han att jag bara skratta så då börja han också skratta. Så det sluta med att pappa och jag sitter tillsammans på golvet jag nerdränkt i glass och skrattar.
Sen kommer mikael nerspringandes och bara vem gör milkshake? Och då börja vi skratta ännu mer.
Och så kommer mamma och vilken jävla röra ni har gjort och ser lite sur ut.
Asså min familj är bara för underbar.
Ska ner nu och titta på nån humorbox från Robert gustavsson med familjen <3

Bild idag ifrån no-labb
PUSS
<3<3<3
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0