Asså att blogg är inte min grej XD

Jag suger med stort S på att blogga.
Aja har inte hänt mycket typ simmat, skolan, plugga och sova.
Jag tänkte svara på en kommentar jag har fått :D

Sv:  Tack först och främst :D
Jag har haft studios och sånt som har frågat om jag har velat ställa upp i deras kampanjer och sånt.
Jag kan inte påstå at jag jobbar som modell men jag är med i två reklam kampanjer just nu :)
Jag vill verkligen jobba som modell men det är inte mitt främsta mål.
Men jag ska få min portfolio snart :D
Behöver bara några fler bilder sen ska jag skicka bilderna och gå på möten med olika modellargenturer :)
Det var så roligt för fotografen i måndags var helt crazy men snäll.
Hon ville att jag skulle göra helt flippade poses. Jag var typ all over the place. Men jag fick inte ta med hem dom helt galna för dom ville dom ha i deras book elr reklam.
Men här kommer en bild när jag vart inspirerad av en ballerina XD

P.s ingen av bilderna är fixade, det är kamerans inställningar som gör svart vitt och etc.
Love ya all
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: sara

2011-02-26 @ 11:39:46
Postat av: sara

snälla johanna kan du inte lägga ut fler modell bilder ? :D

de är så vackra !

jag satt och funderade och jag kom på att du seriöst är den perfekta modellen!

du har personligheten (rolig,snygg,supersnäll,kreativ) du bor ju i sveriges huvudstad ? hur bra är inte det? det är ju typ där alla blir kända. Och du är bara perfekt för det.

Lycka till baby,

puss <3<3

2011-02-26 @ 11:42:57
URL: http://www.saralisafraser.devote.se
Postat av: Viktoria

Fint! Jag följer din blogg :D

2011-02-26 @ 12:17:24
URL: http://kumkum.blogg.se/
Postat av: Anonym

kika in på min blogg, kommentera eller bara besök, det skulle göra mig superglad!

fin blogg btw.

2011-02-26 @ 12:40:04
URL: http://iineesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0