Ätit, tittat på film och målat naglarna

Ghaaaa jag HATAR att vara sjuk!
Jag sitter här och hostar som en galning. Har sån jädra träningsvärk i typ bröstkorgen.
Har ju liksom hostat oavbrutet sen fredags natt -_-
resutatet på naglarna

Sådär om jag ska säga det själv, för mina naglar är så korta just nu så det var svårt att måla utan att måla hälften utanför!
Och nu sitter jag och tittar på animal planet och har fötterna i en spann med varmvatten. Hatar när man är sjuk och så kallsvettas man så himla mycket om fötterna speciellt.

Åt nyss lunch, det blev billys pizza och saft :D
Och nu ska jag nog lägga mig för att sova en stund, är så himla seg och trött.
Så god natt <3
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0