Bråkat med föräldrar :(

Jag hatar att bråka med mina föräldrar! Men det är alltid dom som kommer och muckar gräl känns det som.
Och vi bråkar alltid om mitt rum men också andra saker. men när vi bråkar tar dom alltid upp mitt rum!
Jag fattar det inte dom behöver ju inte vara där inne det är ju min place liksom. Och det är inte ens stökigt! det är en liten klädd hög på en stol som värst och då tycker dom att världen går under!
Varför är dom såååååå himla irriterande alltid! kan dom inte bara låta en vara en stund!
Är sjuk just nu också vilket gör det ännu värre.
Jag måste vara med dom hela tiden! Jag älskar dom såklart men dom är bara för mycket ibland!
******
Aja nog snackat om det nu. Idag ska jag bara ta det lugnt och hoppas på att jag är frisk imorrn till skolan.
Ska nog försöka att något nu, kanske soppa om vi har nån.
Det blir inga bild på dagens outfit för har fortfarande pyjamas på mig :P
Hoppas ni har en bättre dag än jag och är ute i det fina vädret
PUSSS
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Lisa

awwh I feel with you :S haha mina föräldrar är likadana...

2011-02-06 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0