Cha cha bitches ;)

Nä skoja bara men har så himla svårt att komma på rubriker XD
Vad görs?
Det känns ganska bra just nu för ligger i sängen, lyssnar på musik och läser lite bloggar <3
Såå himla mysigt men tänkte på att jag kanske skulle blogga lite för det har jag ju inte gjort nu på skit länge :(
ber om ursäkt.
Men iallafall nu ska jag:
Upp och sätta på mig lite kläder
gå ner och äta frukost
Ut och städa lille gubbens bur och gosa lite extra med han
Sen får vi se var jag hamnar XD
Har inte så mkt mer att säga nu men tänkte lägga upp lite bilder för det ser så tråkigt ut när det inte är några bilder.
Bilderna är ifrån egypten år 2009-2010
utmattad johanna efter en långdag på dykbåt :P
Inte så vacker bild men ville visa min fina häst <3
Det rekommenderar jag starkt om ni åker till egypten elr andra länder med stora öknar att åka ut och rida i soluppgången** ( säger man så :/ )
Jag vid pyramiderna :D
Vi var nära dom också men vi åkte hit för att få såna här coola bilder XD
Och så avslutar vi med den här vackra bilden
Love ya
<3<3<3
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0