Heeey ny start ny blogg

Ganska långt namn på bloggen men ville ha ett namn som har betydelse.
I den här bloggen har jag tänkt att skriva om allt mellan himmel och jord.
Jag heter Johanna och bor i stockholm.
Jag har precis fyllt 15 och längtar tills snön försvinner så man kan köpa moppe.
Om jag skulle förklara mig med ett ord skulle det vara livfull.
Jag är oftas glad men ibland inte, försöker att vara det hela tiden iallafall.
Jag är inte född i sverige utan flytta hit när jag var 7 år.
Jag gick i en internationell skola när vi bodde utomlands så engelska blev mitt första språk som jag talade flytande.
Men jag kunde svenska men inte så bra. Men så kom vi till kalla Sverige som var en stor förändring för mig och min bror. Men det gick bra :D Jag började i en liten skola som jag trivdes jätte bra i.
Och har gått i den skola sen dess.
Går nu i åttan och längtar tills gymnasiet. Längtar till något nytt.
Har inte bestämt vilket gymnasium jag ska gå på än men jag vill iallafall gå en estetisk linje teater.
Ganska lätt och gissa då vad jag vill bli när jag blir äldre då :P
Jag vill jobba som film skådis men att jobba på teater hade varit helt ok :D
Jag har nästan alltid vetat att jag vill jobba med det. Jag älskar att stå på scen och den känslan man får när alla tittar på en och man inte är sig själv utan man är någon annan bara för en kort stund. I LOVE IT <3
Det var lite snabbt berättat om mig, men om ni vill veta mer om hur jag är så får ni följa den här bloggen ;)
Jag
Love ya
<3<3<3
/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar blogg, ser fram emot att få följa den =) <3

2011-02-06 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0