Kan inte sova -_-

Åhh vad irreterande alltså!
Har legat nu i en och halv timme och försökt somna!
Den senaste halvtimmen har jag lyssnat på musik <3
Burlesque låtarna har äntligen kommit ut på spotify. Jag såg den förra helgen men underbara Clara ( min man ).

(dålig kvalite på bilden men den är tagen med min mobil p.s bilden tagen ifrån den kvällen vi såg filmen )
Den får 10 av 10 toast alltså! Den var helt underbar!
Jag satt som helt förtrollad på bion, åhh vad jag önskade att jag var christina i den filmen/musikalen!
JAg önskar att jag hade hennes röst vad allt hade varit lättare då. Jag hade älskat att jobba med musikal när jag blir äldre men har inte riktigt rösten för det om man säger så.
Ska försöka sova igen nu
love ya
<3<3<3
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0