Kl är bara 19:45 :O

Shit!!!!!!
Jag trodde kl var minst 10 för sitter här och gäspar som bara den!
Har typ sovit hela dan men är ändå trött :P
Ska nog sova snart, åhh vad skönt det hade varit om jag hade somnat nu för då hade jag sovit i 10 timmar innnan jag måste upp. Men jag vet inte riktigt om det blir nån skola imorrn. HAr kanppt haft nån röst alls idag och hatar att inte kunna prata när man är i skolan. Får helt enkelt se hur jag mår imorrn. Men jag ska blogg imorrn så i får se då.
Har ätit middag, tittat klart på den där ubåtsfilmen och pluggat franska.
Imorrn är det ingen simning men plugg står på schemat vare sig jag är frisk eller sjuk.
Usch önska man bara kunde skita i skolan och börja jobba. Eller iallafall skita i grundskolan.
Längtar såååååå himla mycket till gymnasiet!
Jag är så trött på min skola och alla i den. Jag har ju mina underbara kompisar som jag inte vet vad jag hade gjort utan men jag vill träffa lite nytt folk, man träffar typ samma människor varje dag. Jag vill fortfarande vara med mina kompisar men träffa nya kompisar också. Till alla mina underbara kompisar i klassen misstolka inte det här jag älskar er! <3
Hoppas ni fattar känner att jag inte är så bra på att förklara.
Känns som att bloggen behöver lite bilder så tänkte lägga ut några bilder som jag tog häromdagen :D
Dom är ganska konstiga men älskar ljuset och färgerna i dom :D


**



**


**



**


Massa ego bilder xD
Ska nog sova nu snart. Ska gå och borsta tänderna och tvätta mig nu. Men vi hörs imorrn <3
PUZZ
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0