Kom precis hem! :D

Gud det här var en av de roligaste/coolaste/underbaraste jag någonsin gjort.
Jag älskade allt av det. Först så skickades jag till sminket sen till styling och sen till fotografen.
Vi tog över hundra bilder :D
Det var så himla kul för fotografen var lite crazy men väldigt bra.
Jag hoppa runt lite där på den vita duken, låg på golvet, stod mot vägen jag gjorde allt möjligt XD
Jag bytte om typ 4 gånger också. Det var jätte roligt. Vi fick till och med ta med hem några bilder som jag kunde skicka till andra modell argenturer runt om i stockholm. Jaa man kankske skulle modell istället för skådespelare :/
Äsch jag kan bli skådespelare och extra knäcka som modell :D
Nå är jag värsta ego men det är väl det man har en blogg till för att skriva om sig själv.
Här kommer en av bilderna som jag tog :D

Jag fick bara med mig hem typ 10 för dom andra ville dom ha i sin portfölj och sånt.
Inte den bästa bilden men jag gillar färgerna i den.
Skriv gärna vad ni tycker :D
Ska äta klart och sen ut och spela piano som vanligt
PUSS
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: E R I K A S

vilken fin bild det blev! :)

alltså jobbar du som modell, eller vill du det typ? :D

2011-02-23 @ 18:45:42
URL: http://erikakarantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0