Kvälls update :D

Hejsan har inte bloggat på ett tag så tänkte göra det nu :D
Ibland kan man bara känna för att göra ett litet inlägg.
Äntligen lov!!!! :D :D :D
Är typ överlycklig, ska inte göra nått speciellt men ska bli så skönt att slippa skolan, tidiga mornar och tidiga kvällar för ett tag. Bara chilla lite. Men ska aplugga ganska mkt ändå :(
Ida har jag varit och klättrat med underbara sofia <3
Det var skitkul och ganska svårt XD
Bilder kommer nog imorrn för orkar inte leta efter kamera sladden just nu.
Och min underbara lilla Elise kom ida <3
Det är mina kusiners katt men dom skulle till franska alperna över lovet så då får jag ta hand om Elise.
Hon kan vara världens bich ibland XD Jag försökte damsuga mitt rum men då fick hon damp på damsugarn och på mig så hon fräste och anföll damsugarn XD
Lite bilder på henne men inte så bra (kommer säkert fler under lovet)
Evil eye asså Xd
Osminkad och ful så det är den ända face bilden ni får på mig XD
Kan lägga upp kvällen outfit oxå:
Mjukisar: Cubus
Tröja: Bikbok
Nu blev Elise avundsjuk på min dator så hon la sig på tangent bordet XD
När jag lyfte bort henne skulle ni sett hennes blick XD
J*vla bitch katt XD
Låter fruktansvärt men ska nog gå och lägga mig nu.
Ska ligga och mysa med elise innan hon får total damp.
Love ya
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0