Mår 100 X sämre :(

Usch skit piss j*vla crap!
Hatar det här seriöst! Kan inte prata, kan knappt röra mig, orkar inte äta eller har matlust alls, kallsvettas, hostar hela verkligen hela tiden och älsklingen (loverboy) kunde inte snacka :(
Jag har lust att ta en massa sömntabletter och sova i 2 veckor tills jag äe frisk om min älskling kommer till Sverige.
Ska titta på scrubs nu tills jag somnar. Det blir ingen skola för mig imorrn så tänker ta världens sovmorgon förhoppningsvis men jag kommer säkert att vakna sex ändå -_-.
Blir en mysig bild på egypten för jag är inte acceptabel för nätet just nu känner jag.

Hoppas alla mina läsare mår mycket bättre än jag just nu :*
Love ya
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0