Snällast på jorden <3

Mår sämre än vad jag gjorde igår :(
Så det blir nog ingen skola den här veckan, elr kanske på fredag :)
Åhh jag som skulle tävla på söndag! Mina favvo grenar också :C
Men iallafall låg död i sängen. Så kom Mikael ( min brorsa) upp och fråga om jag ville titta på en film.Han har studiedag idag btw. Och ja bara ja det kan jag väl. Så gick vi ner och han satte på Avatar åt mig. Sen gick han upp och hämta mitt täcke kuddar och sånt <3. Så försvann han helt plötsligt ganska länge, jag hörde en massa ljud från köket så jag gissade på att han höll på att fixa mat åt sig själv. MEn så kom han ut med det här till mig:

Hur gulligt som helst av Mikael. Han har ganska svårt att tänka på andra om man säger så. Han är hur snäll som helst men om han tex och handlar godis säger vi så handlar han bara åt sig själv. Men nu så hade jag inte ens bett honom att göra mig mat elr nått. Och sen bara tack mikael vad gullig du är, men ska inte du äta.
Han bara Nej det räckte inte till mig jag tar en macka istället. Och nu ska han till min skoa för att hämta upp alla mina skolböcker och sånt.
Visst är han snällast i världen <3
Aja ska äta nu och gosa ner mig i mitt täcke.
Love ya Mikael
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: sara

aww, va gullit :D

hoppas du blir frisk.

Förlåt att jag inte kunde prata så länge igår , men vi får prata mer en annan dag ;D

puuuuusss älskling <3333

2011-02-10 @ 16:43:09
URL: http://www.saralisafraser.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0