Tittar på U-571

Kul va!?
JAg gick in för en stund sen för att hämta soppa och sånt, sen gick jag ut igen till lillstugan där vi har en tv,soffa,wii och sånna saker men på tv fins det inga kanaler så man kan bara titta på dvd. Och jag orkar inte gå in igen för att hämta en film och den ända som var här ute är den där U-571. Det är en film om en ubåt under andra världskriget, det är en amerikansk ubåt som ska bomba några tyskar helt enkelt.
Verkar ganska tråkig men jag orkar inte bry mig.

Bjuder på den här bilden ( min hand ser ganska muppig ut XD )
Längtar till sommaren!!!!
lite mysiga sommriga bilder

Mina underbara sötisar <3

Rösjön <3

puzz <3

MAttis liker superwoman tror jag xD

Himlen

Min brorsa <3
Nu måste jag titta lite på filmen för fattar ingeting just nu
PUSS
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0