My fucking perfect day

Ingen bra dag alls :(
Vakna imorse och hade skit ont i foten. för alla er som inte vet vad som har hänt med min fot läs den tjocka texten annars kan ni bara hoppa över den.
Jag har haft som en knöl i foten sen ett år tillbaka ungefär. Men då gjorde det inte så ont bara när man typ sprang långa sträckor med åtsittande skor. Men då gjorde det inte så mycket och vi gjorde typ inget åt det. Men sen innan sommaren blev det värre. Jag kunde inte ha skor som täckte ovan sidan av foten. Så då åkte vi in till en läkare som stack hål på den med en skitstor spruta och sen spruta han in anti inflammatoriskt medel oxå. Det funka inte och sen precis innan sommaren så var vi hos en ny läkare som gav mig 3 olika tabletter som jag skulle äta. Men det hjälpte inte heller och så har det hållt på sen dess typ. Varit hos en massa olika läkare som har gett mig piller. röntgat, fått en spruta och sen har dom typ tryck skit mycket på den så att jag typ börjar skrika ( härligt ). Men jag simmar väldigt mycket på fritiden så det här har påverkat min simningen väldigt mycket. och nu vill läkarna att jag ska sluta simma :( Ok det var min fots problem i korta drag.
Men idag åkte jag in till akuten för att jag hade så himla ont så jag inte ens kunde röra foten utan att jag börja gråta typ. :(
Vi var där i 5 timmar och det ända jag gjorde var att vänta, träffa läkaren han trodde att jag hade en stressfraktur som man kan få när man anstränger foten under längre tider typ, han misshandlar min fot, vänta, röntga, vänta, träffa läkaren igen och han sa att det inte var nån fraktur och att han inte vet var det va så han skickar en remiss till nån annan läkare och sen fick jag nya kryckor som tur va för mina gamla är för korta och sen linda dom den oxå. Bara det tog 5 timmar!!!! skit irre plus att det var 100 gråtandes och skrikandes ungar där och ett äckligt pervo som stötte på mig :@
Men nu sitter jag hemma i sängen och drogar musik.
Lite cp bilder

Jag i mitt barnsliga rum
Mina nya älskade kryckor som jag redan har klottrat ner med min silvertejp, snören och skumgummi <3
Osminkad och har sportbyxor på mig. weird är mitt förnamn <3
Men aja kommer säkert ett litet blogg inlägg till under kvällen
PUSS
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0