Vakna på rätt sida

Jag är fett glad idag känner jag! Elr jag ligger fortfarande i sängen men det känns som om jag är på bra humör.
Idag ska jag:

Äta frukost
Ta fram kläder till ikväll ( 50 års fest )
Träffa mina älsklingar och filma lite till en skräck film vi ska göra i engelskan
Stressa hem och hjälpa mamma att förbereda den sista maten
Packa en liten väska till mig med kläder, smink etc
Köra med mamma med all mat bort till min moster
Börja laga maten så allt är klart tills gästerna kommer
Fixa mig och sånt
Sen kommer gästerna :D
Ska träffa mina kusiners kusiner som jag inte har träffat på jätte länge! Sist jag träffa dom satt jag och lisa ( min kusin ) på deras axlar och hade tävling runt om i huset xD tror inte vi kan göra det ikväll :/
Men det kommer säkert sluta med att nån ska bära mig som vanligt ;D
Måste bara berätta deras namn! har kanske dålig humor men jag tycker att det är jätte kul att dom heter Birger och Jarl xD när man har det namnet tänker jag på typ gamla feta historiker elr nått.
Liten bild på just nu fett ful men bryr mig inte ;)
Blir så tråkigt om man skriver ett helt inlägg utan bilder tycker jag
Ska försöka ta många bilder ikväll
men får se hur det blir xd
PUSS
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: josefin

fin blogg :)

2011-03-19 @ 13:02:57
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0