Vill inte sova!

Jag har tänkt på en sak, tänk vad mycket man sover under ens liv. Tänk vad mycket roligt man hade kunnat göra under den tiden. Jag hatar att sova tror jag. Eller det är ju skönt när man är riktigt trött men jag är sällan det på kvällarna när man borde sova. Jag spenderar säkert två timmar i onödan varje kväll i sängen innan jag är somnar. På timmar hade jag hunnit att göra läxor eller något roligt som att vara med kompisar elr nått sånt.
Men aja skitsamma nu sitter jag i min säng och flummar framför camen för jag är skit pigg.
Det här är ungefär 3 % av bilderna jag har tagit nu xD

Ser lite drogad ut xD
Har blivit som Maria Montazami föresten fast med vanligt läpp balsam :P
Målade naglarna idag :D
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder för det tar min dator evigheter att ladda upp dom :/
Godnatt världen, kära bloggläsare och alla mina älsklingar där ute <3
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0